Các bạn đang Xem Cuốn Sách có tự đề "woo, wow, and win" thuộc danh mục thể loại "business, finance & management" được xuất bản bởi nhà xuất bản "HarperCollins". Cuốn sách này được phát hành với hình thức bìa "bìa cứng" và đang là một trong những cuốn sách bán chạy nhất trên thị trường hiện nay.
Bạn có thể Tải cuốn sách "woo, wow, and win" PDF một cách rất nhanh chóng theo hướng dẫn bên dưới:
Chào mừng Bạn đã ghé thăm trang Website TaiSachPdf.VN – Nơi bạn có thể tìm kiếm những cuốn sách hay và mới nhất hiện nay. Cuốn sách woo, wow, and win của tác giả “thomas stewart“ được “HarperCollins” xuất bản với hình thức “bìa cứng” đang được rất nhiều đọc giả quan tâm thuộc thể loại “business, finance & management”.
Sách vốn là kho tàng tri thức quý báu, có khả năng thay đổi cuộc sống của nhiều người. Website TaiSachPdf.VN đã cung cấp một môi trường cho phép mọi người tiếp cận hàng ngàn cuốn sách PDF thuộc đa dạng thể loại.
Các bạn có thể truy cập vào Website TaiSachPdf.VN để xem và tải cuốn sách "woo, wow, and win" dưới các định đạng File: PDF, AZW3, EPUB, PRC để đọc thuận tiện hơn. Bên dưới là thông tin cơ bản của cuốn sách "woo, wow, and win"
tên nhà cung cấp | harpercollins publishers |
---|---|
tác giả | thomas stewart |
nxb | harpercollins |
năm xb | 2016 |
ngôn ngữ | tiếng anh |
trọng lượng (gr) | 524 |
kích thước bao bì | 22.9 x 15.2 x 2.8 cm |
số trang | 336 |
hình thức | bìa cứng |
tác phẩm hiển thị trong | harpercollins publishersharper collins - business |
tác phẩm download nhiều nhất | top 100 tác phẩm sales & marketing download nhiều của tháng |
Woo, Wow, And Win
In this pioneering guide, two business authorities introduce the new discipline of Service Design and reveal why trying new strategies for pleasing customers isn’t enough to differentiate your business—it needs to be designed for service from the ground up.
Woo, Wow, and Win reveals the importance of designing your company around service, and offers clear, practical strategies based on the idea that the design of services is markedly different than manufacturing. Bestselling authors and business experts Thomas A. Stewart and Patricia O’Connell contend that most companies, both digital and brick-and-mortar, B2B or B2C; are not designed for service—to provide an experience that matches a customer’s expectations with every interaction and serves the company’s needs. When customers have more choices than ever before, study after study reveals that it’s the experience that makes the difference. To provide great experiences that keep customers coming back, businesses must design their services with as much care as their products.
Service Design is proactive—it is about delivering on your promise to customers in accordance with your strategy, not about acceding to customer dictates. Woo, Wow, and Win teaches you how to create "Ahhh" moments when the customer makes a positive judgment, and to avoid Ow" moments—when you lose a sale or worse, customer trust.
Whether you’re giving a haircut, selling life insurance, or managing an office building, your customer is as much a part of your business as your employees are. Together, you and customers create a bank of trust; fueled by knowledge of each other’s skills and preferences. This is Customer Capital, the authors explain, and it is jointly owned. But it’s up to you to manage it profitably.
Innovative yet grounded in real world examples, Woo, Wow, and Win is the key strategy for winning customers—and keeping them.
Tác Giả: rishi kapal
Nhà Xuất Bản: sage publication ltd
Tác Giả:
Nhà Xuất Bản: penguin books
Tác Giả: carol loomis
Nhà Xuất Bản: penguin books
Tác Giả: brad stone
Nhà Xuất Bản: hachette book group
Tác Giả: ray dalio
Nhà Xuất Bản: simon and schuster
Tác Giả: jim collins, morten t. hansen
Nhà Xuất Bản: harpercollins publishers
Tác Giả: david komlos, david benjamin
Nhà Xuất Bản: hachette uk distribution
Tác Giả: jake knapp, john zeratsky
Nhà Xuất Bản: random house
Tác Giả: michelle elman
Nhà Xuất Bản: usborne
Tác Giả: donald trump
Nhà Xuất Bản: hachette book group