Các bạn đang Xem Cuốn Sách có tự đề "after steve: how apple became a trillion-dollar company and lost its soul" thuộc danh mục thể loại "biography" được xuất bản bởi nhà xuất bản "William Morrow". Cuốn sách này được phát hành với hình thức bìa "bìa cứng" và đang là một trong những cuốn sách bán chạy nhất trên thị trường hiện nay.
Bạn có thể Tải cuốn sách "after steve: how apple became a trillion-dollar company and lost its soul" PDF một cách rất nhanh chóng theo hướng dẫn bên dưới:
Chào mừng Bạn đã ghé thăm trang Website TaiSachPdf.VN – Nơi bạn có thể tìm kiếm những cuốn sách hay và mới nhất hiện nay. Cuốn sách after steve: how apple became a trillion-dollar company and lost its soul của tác giả “tripp mickle“ được “William Morrow” xuất bản với hình thức “bìa cứng” đang được rất nhiều đọc giả quan tâm thuộc thể loại “biography”.
Sách vốn là kho tàng tri thức quý báu, có khả năng thay đổi cuộc sống của nhiều người. Website TaiSachPdf.VN đã cung cấp một môi trường cho phép mọi người tiếp cận hàng ngàn cuốn sách PDF thuộc đa dạng thể loại.
Các bạn có thể truy cập vào Website TaiSachPdf.VN để xem và tải cuốn sách "after steve: how apple became a trillion-dollar company and lost its soul" dưới các định đạng File: PDF, AZW3, EPUB, PRC để đọc thuận tiện hơn. Bên dưới là thông tin cơ bản của cuốn sách "after steve: how apple became a trillion-dollar company and lost its soul"
tên nhà cung cấp | harpercollins publishers |
---|---|
tác giả | tripp mickle |
nxb | william morrow |
năm xb | 2022 |
ngôn ngữ | tiếng anh |
trọng lượng (gr) | 676 |
kích thước bao bì | 23.6 x 16.3 x 3.5 cm |
số trang | 512 |
hình thức | bìa cứng |
tác phẩm hiển thị trong | harpercollins publishersharper collins - new arrivals |
tác phẩm download nhiều nhất | top 100 tác phẩm biography: science, technology & engineering download nhiều của tháng |
After Steve: How Apple Became A Trillion-dollar Company And Lost Its Soul
From the New York Times' Tripp Mickle, the dramatic, untold story inside Apple after the passing of Steve Jobs by following his top lieutenants—Jony Ive, the Chief Design Officer, and Tim Cook, the COO-turned-CEO—and how the fading of the former and the rise of the latter led to Apple losing its soul.
Steve Jobs called Jony Ive his “spiritual partner at Apple.” The London-born genius was the second-most powerful person at Apple and the creative force who most embodies Jobs’s spirit, the man who designed the products adopted by hundreds of millions the world over: the iPod, iPad, MacBook Air, the iMac G3, and the iPhone. In the wake of his close collaborator’s death, the chief designer wrestled with grief and initially threw himself into his work designing the new Apple headquarters and the Watch before losing his motivation in a company increasingly devoted more to margins than to inspiration.
In many ways, Cook was Ive’s opposite. The product of a small Alabama town, he had risen through the ranks from the supply side of the company. His gift was not the creation of new products. Instead, he had invented countless ways to maximize a margin, squeezing some suppliers, persuading others to build factories the size of cities to churn out more units. He considered inventory evil. He knew how to make subordinates sweat with withering questions.
Jobs selected Cook as his successor, and Cook oversaw a period of tremendous revenue growth that has lifted Apple’s valuation to $2 trillion. He built a commanding business in China and rapidly distinguished himself as a master politician who could forge global alliances and send the world’s stock market into freefall with a single sentence.
Author Tripp Mickle spoke with more than 200 current and former Apple executives, as well as figures key to this period of Apple’s history, including Trump administration officials and fashion luminaries such as Anna Wintour while writing After Steve. His research shows the company’s success came at a cost. Apple lost its innovative spirit and has not designed a new category of device in years. Ive’s departure in 2019 marked a culmination in Apple’s shift from a company of innovation to one of operational excellence, and the price is a company that has lost its soul.
Tác Giả: hannah azieb pool, bernardine evaristo
Nhà Xuất Bản: penguin books
Tác Giả: irvin d. yalom
Nhà Xuất Bản: hachette book group
Tác Giả: gay gaddis
Nhà Xuất Bản: hachette book group
Tác Giả: susannah cahalan
Nhà Xuất Bản: simon and schuster
Tác Giả: henry kissinger
Nhà Xuất Bản: random house
Tác Giả: hope jahren
Nhà Xuất Bản: random house
Tác Giả: lenny kravitz, david ritz
Nhà Xuất Bản: macmillan us
Tác Giả: zlata filipovic
Nhà Xuất Bản: penguin books
Tác Giả: jon krakauer
Nhà Xuất Bản: random house
Tác Giả: michael pollan
Nhà Xuất Bản: penguin books