taisachpdf.vn
Ảnh

contagious: why things catch on

Các bạn đang Xem Cuốn Sách có tự đề "contagious: why things catch on" thuộc danh mục thể loại "business, finance & management" được xuất bản bởi nhà xuất bản "Bìa Mềm". Cuốn sách này được phát hành với hình thức bìa "bìa mềm" và đang là một trong những cuốn sách bán chạy nhất trên thị trường hiện nay.

Nhà cung cấp: simon and schuster
Tác giả: jonah berger
Nhà xuất bản: Bìa Mềm
Hình thức bìa: bìa mềm

hướng dẫn tải sách contagious: why things catch on PDF, AZW3, EPUB, PRC

Bạn có thể Tải cuốn sách "contagious: why things catch on" PDF một cách rất nhanh chóng theo hướng dẫn bên dưới:

Chào mừng Bạn đã ghé thăm trang Website TaiSachPdf.VN – Nơi bạn có thể tìm kiếm những cuốn sách hay và mới nhất hiện nay. Cuốn sách contagious: why things catch on của tác giả jonah berger được Bìa Mềm xuất bản với hình thức bìa mềm đang được rất nhiều đọc giả quan tâm thuộc thể loại business, finance & management.

Sách vốn là kho tàng tri thức quý báu, có khả năng thay đổi cuộc sống của nhiều người. Website TaiSachPdf.VN đã cung cấp một môi trường cho phép mọi người tiếp cận hàng ngàn cuốn sách PDF thuộc đa dạng thể loại.

Các bạn có thể truy cập vào Website TaiSachPdf.VN để xem và tải cuốn sách "contagious: why things catch on" dưới các định đạng File: PDF, AZW3, EPUB, PRC để đọc thuận tiện hơn. Bên dưới là thông tin cơ bản của cuốn sách "contagious: why things catch on"

Thông Tin sách contagious: why things catch on

nhà cung cấpsimon and schuster
tác giảjonah berger
nxbsimon & schuster
năm xb03/05/2016
trọng lượng (gr)227
kích thước bao bì1.0 x 21.0 x 13.0
số trang256
hình thứcbìa mềm
tác phẩm hiển thị trongbusiness, finance & law
tác phẩm download nhiều nhấttop 100 tác phẩm business & management download nhiều của tháng

The New York Times bestseller that explains why certain products and ideas become popular. “Jonah Berger knows more about what makes information ‘go viral’ than anyone in the world” (Daniel Gilbert, author of the bestseller Stumbling on Happiness).

What makes things popular? If you said advertising, think again. People don’t listen to advertisements, they listen to their peers. But why do people talk about certain products and ideas more than others? Why are some stories and rumors more infectious? And what makes online content go viral?

Wharton marketing professor Jonah Berger has spent the last decade answering these questions. He’s studied why New York Times articles make the paper’s own Most E-mailed list, why products get word of mouth, and how social influence shapes everything from the cars we buy to the clothes we wear to the names we give our children.

In Contagious, Berger reveals the secret science behind word-of-mouth and social transmission. Discover how six basic principles drive all sorts of things to become contagious, from consumer products and policy initiatives to workplace rumors and YouTube videos. Learn how a luxury steakhouse found popularity through the lowly cheesesteak, why anti-drug commercials might have actually increased drug use, and why more than 200 million consumers shared a video about one of the most seemingly boring products there is: a blender.

Contagious provides a set of specific, actionable techniques for helping information spread—for designing messages, advertisements, and content that people will share. Whether you’re a manager at a big company, a small business owner trying to boost awareness, a politician running for office, or a health official trying to get the word out, Contagious will show you how to make your product or idea catch on.

thông tin liên quan sách contagious: why things catch on

  • contagious: why things catch on PDF
  • contagious: why things catch on AZW3
  • contagious: why things catch on EPUB
  • contagious: why things catch on PRC

Sách Liên Quan

kites in a hurricane: startups from cradle to fame
kites in a hurricane: startups from cradle to fame

Tác Giả: rishi kapal

Nhà Xuất Bản: sage publication ltd

leadership
leadership

Tác Giả:

Nhà Xuất Bản: penguin books

tap dancing to work: warren buffett on practically everything, 1966-2013
tap dancing to work: warren buffett on practically everything, 1966-2013

Tác Giả: carol loomis

Nhà Xuất Bản: penguin books

the everything store: jeff bezos and the age of amazon
the everything store: jeff bezos and the age of amazon

Tác Giả: brad stone

Nhà Xuất Bản: hachette book group

principles: your guided journal (create your own principles to get the work and life you want)
principles: your guided journal (create your own principles to get the work and life you want)

Tác Giả: ray dalio

Nhà Xuất Bản: simon and schuster

great by choice: uncertainty, chaos, and luck--why some thrive despite them all
great by choice: uncertainty, chaos, and luck--why some thrive despite them all

Tác Giả: jim collins, morten t. hansen

Nhà Xuất Bản: harpercollins publishers

cracking complexity: the breakthrough formula for solving just about anything fast
cracking complexity: the breakthrough formula for solving just about anything fast

Tác Giả: david komlos, david benjamin

Nhà Xuất Bản: hachette uk distribution

make time: how to focus on what matters every day
make time: how to focus on what matters every day

Tác Giả: jake knapp, john zeratsky

Nhà Xuất Bản: random house

the joy of being selfish: why you need boundaries and how to set them
the joy of being selfish: why you need boundaries and how to set them

Tác Giả: michelle elman

Nhà Xuất Bản: usborne

think like a champion
think like a champion

Tác Giả: donald trump

Nhà Xuất Bản: hachette book group