Các bạn đang Xem Cuốn Sách có tự đề "english for tourism and restaurants - book 2 (kèm đĩa mp3)" thuộc danh mục thể loại "sách học ngoại ngữ" được xuất bản bởi nhà xuất bản "Bìa Mềm". Cuốn sách này được phát hành với hình thức bìa "bìa mềm" và đang là một trong những cuốn sách bán chạy nhất trên thị trường hiện nay.
Bạn có thể Tải cuốn sách "english for tourism and restaurants - book 2 (kèm đĩa mp3)" PDF một cách rất nhanh chóng theo hướng dẫn bên dưới:
Chào mừng Bạn đã ghé thăm trang Website TaiSachPdf.VN – Nơi bạn có thể tìm kiếm những cuốn sách hay và mới nhất hiện nay. Cuốn sách english for tourism and restaurants - book 2 (kèm đĩa mp3) của tác giả “frank levin , peg tinsley“ được “Bìa Mềm” xuất bản với hình thức “bìa mềm” đang được rất nhiều đọc giả quan tâm thuộc thể loại “sách học ngoại ngữ”.
Sách vốn là kho tàng tri thức quý báu, có khả năng thay đổi cuộc sống của nhiều người. Website TaiSachPdf.VN đã cung cấp một môi trường cho phép mọi người tiếp cận hàng ngàn cuốn sách PDF thuộc đa dạng thể loại.
Các bạn có thể truy cập vào Website TaiSachPdf.VN để xem và tải cuốn sách "english for tourism and restaurants - book 2 (kèm đĩa mp3)" dưới các định đạng File: PDF, AZW3, EPUB, PRC để đọc thuận tiện hơn. Bên dưới là thông tin cơ bản của cuốn sách "english for tourism and restaurants - book 2 (kèm đĩa mp3)"
nhà cung cấp | cty nhân trí việt |
---|---|
tác giả | frank levin , peg tinsley |
nxb | nxb tổng hợp tp.hcm |
năm xb | 2016 |
ngôn ngữ | tiếng anh |
trọng lượng (gr) | 290 |
kích thước bao bì | 29.7 x 21 cm |
số trang | 212 |
hình thức | bìa mềm |
tác phẩm download nhiều nhất | top 100 tác phẩm ngữ pháp download nhiều của tháng |
English For Tourism And Restaurants - Book 2
English for Tourism and Restaurants is specially written for those who want to enter the tourism industry or the restaurant industry. As an employee, you should speak and behave in a very polite way. By studying this book, you will improve your English for these professional fields.
This book will help you:
- Get familiar with the tourism and restaurant industries through over 100 dialogs about various kinds of situations.
- Learn the essential grammar through simple sentences and clear charts.
- Enrich your vocabulary by studying the 'Words and Phrases,' 'Word Power,' and 'Phrase Focus' sections.
- Strengthen your listening comprehension by doing lots of listening training.
- Improve your speaking skills by frequently doing the Pair Work.
- Deepen your understanding of English for the service industry by doing the large number of exercises.
- Understand certain English items by referring to a great number of colorful pictures.
CONTENTS
Lesson 1 Taking Orders
Lesson 2 Explaining the Menu
Lesson 3 Serving Meals
Lesson 4 Beverage Service (1)
Lesson 5 Beverage Service (2): At the Bar
Lesson 6 Beverage Service (3): Recommending Wines
Lesson 7 Beverage Service (4): Serving Wines
Lesson 8 During the Meal
Review Test 1
Lesson 9 Settling the Bill (1)
Lesson 10 Settling the Bill (2)
Lesson 11 Checking Out
Lesson 12 Foreign Exchange
Lesson 13 Making Travel Arrangements
Lesson 14 Arranging Local Tours for Hotel Guests
Lesson 15 Transportation (1): Taxis and Buses
Lesson 16 Transportation (2): Trains, Subways, and Rental Cars
Review Test 2
Lesson 17 Shopping (1): Basic Expressions
Lesson 18 Shopping (2): Clothes, Cosmetics, and Jewelry
Lesson 19 Aviation (1): Booking Flights
Lesson 20 Aviation (2): At the Airport
Lesson 21 Aviation (3): Upon Arrival
Lesson 22 Aviation (4): During the Flight
Lesson 23 Making Announcements at the Airport and on the Plane
Lesson 24 Making an Emergency Announcement
Review Test 3
Lesson 25 Arranging Banquets and Conferences
Lesson 26 Writing a Semi-Formal Letter
Lesson 27 Dealing With Complaints in a Restaurant (1): Food
Lesson 28 Dealing With Complaints in a Restaurant (2): Service
Lesson 29 Dealing With Complaints in a Restaurant (3): Other Problems
Lesson 30 Dealing With Complaints in a Hotel (1): Accidents in Public Areas and Rooms
Lesson 31 Dealing With Complaints In a Hotel (2): Laundry Service and Guest Rooms
Lesson 32 Dealing With Complaints in a Hotel and at the Airport
Review Test 4
Tác Giả: nguyễn xuân khánh , đỗ quang vinh
Nhà Xuất Bản: cty văn hóa gia vũ
Tác Giả: ths. lê huy khoa
Nhà Xuất Bản: first news
Tác Giả: nhiều tác giả
Nhà Xuất Bản: cty nhân trí việt
Tác Giả: trường nhật ngữ quốc tế kcp
Nhà Xuất Bản: first news
Tác Giả: julie moore, norman whitby
Nhà Xuất Bản: cty nhân trí việt
Tác Giả:
Nhà Xuất Bản: mcbooks
Tác Giả: sonja lamut
Nhà Xuất Bản: mcbooks
Tác Giả: đức nam, bảo hân
Nhà Xuất Bản: cty văn hóa nhân văn
Tác Giả: thiptida
Nhà Xuất Bản: cty nhân trí việt
Tác Giả: nhiều tác giả
Nhà Xuất Bản: cty văn hóa giáo dục long minh