taisachpdf.vn
Ảnh

hooked

Các bạn đang Xem Cuốn Sách có tự đề "hooked" thuộc danh mục thể loại "business, finance & management" được xuất bản bởi nhà xuất bản "Penguin Books UK". Cuốn sách này được phát hành với hình thức bìa "bìa cứng" và đang là một trong những cuốn sách bán chạy nhất trên thị trường hiện nay.

Nhà cung cấp: penguin books
Tác giả:
Nhà xuất bản: Penguin Books UK
Hình thức bìa: bìa cứng

hướng dẫn tải sách hooked PDF, AZW3, EPUB, PRC

Bạn có thể Tải cuốn sách "hooked" PDF một cách rất nhanh chóng theo hướng dẫn bên dưới:

Chào mừng Bạn đã ghé thăm trang Website TaiSachPdf.VN – Nơi bạn có thể tìm kiếm những cuốn sách hay và mới nhất hiện nay. Cuốn sách hooked của tác giả được Penguin Books UK xuất bản với hình thức bìa cứng đang được rất nhiều đọc giả quan tâm thuộc thể loại business, finance & management.

Sách vốn là kho tàng tri thức quý báu, có khả năng thay đổi cuộc sống của nhiều người. Website TaiSachPdf.VN đã cung cấp một môi trường cho phép mọi người tiếp cận hàng ngàn cuốn sách PDF thuộc đa dạng thể loại.

Các bạn có thể truy cập vào Website TaiSachPdf.VN để xem và tải cuốn sách "hooked" dưới các định đạng File: PDF, AZW3, EPUB, PRC để đọc thuận tiện hơn. Bên dưới là thông tin cơ bản của cuốn sách "hooked"

Thông Tin sách hooked

tên nhà cung cấppenguin books
nxbpenguin books uk
trọng lượng (gr)450
hình thứcbìa cứng
tác phẩm download nhiều nhấttop 100 tác phẩm business strategy download nhiều của tháng

In Hooked, Nir Eyal reveals how successful companies create products people can't put down - and how you can too

'A must-read for everyone who cares about driving customer engagement' Eric Ries, author of The Lean Startup

'The most high bandwidth, high octane, and valuable presentation I have ever seen on this subject' Rory Sutherland, vice chairman, Ogilvy & Mather

Winner of best Marketing book in 800-CEO-READ Business Book Awards 2014

'The book everyone in Silicon Valley is talking about' Boris Veldhuijzen van Zanten, founder of The Next Web

Why do some products capture our attention while others flop? What makes us engage with certain things out of sheer habit? Is there an underlying pattern to how technologies hook us?

Nir Eyal answers these questions (and many more) with the Hook Model - a four-step process that, when embedded into products, subtly encourages customer behaviour. Through consecutive "hook cycles," these products bring people back again and again without depending on costly advertising or aggressive messaging.

Hooked is based on Eyal's years of research, consulting, and practical experience. He wrote the book he wished had been available to him as a start-up founder - not abstract theory, but a how-to guide for building better products. Hooked is written for product managers, designers, marketers, start-up founders, and anyone who seeks to understand how products influence our behaviour.

Eyal provides readers with practical insights to create user habits that stick; actionable steps for building products people love; and riveting examples from the iPhone to Twitter, Pinterest and the Bible App.

Nir Eyal spent years in the video gaming and advertising industries where he learned, applied, and at times rejected, techniques described in Hooked to motivate and influence users. He has taught courses on applied consumer psychology at the Stanford Graduate School of Business and the Hasso Plattner Institute of Design and is a frequent speaker at industry conferences and at Fortune 500 companies. His writing on technology, psychology, and business appears in the Harvard Business Review, The Atlantic, TechCrunch, and Psychology Today.

Ryan Hoover's writing has appeared in Tech- Crunch, The Next Web, Forbes, and Fast Company. After working on Hooked with Nir Eyal, Hoover founded Product Hunt, a company that has been described as "the place to discover the next big things in tech."

thông tin liên quan sách hooked

  • hooked PDF
  • hooked AZW3
  • hooked EPUB
  • hooked PRC

Sách Liên Quan

kites in a hurricane: startups from cradle to fame
kites in a hurricane: startups from cradle to fame

Tác Giả: rishi kapal

Nhà Xuất Bản: sage publication ltd

leadership
leadership

Tác Giả:

Nhà Xuất Bản: penguin books

tap dancing to work: warren buffett on practically everything, 1966-2013
tap dancing to work: warren buffett on practically everything, 1966-2013

Tác Giả: carol loomis

Nhà Xuất Bản: penguin books

the everything store: jeff bezos and the age of amazon
the everything store: jeff bezos and the age of amazon

Tác Giả: brad stone

Nhà Xuất Bản: hachette book group

principles: your guided journal (create your own principles to get the work and life you want)
principles: your guided journal (create your own principles to get the work and life you want)

Tác Giả: ray dalio

Nhà Xuất Bản: simon and schuster

great by choice: uncertainty, chaos, and luck--why some thrive despite them all
great by choice: uncertainty, chaos, and luck--why some thrive despite them all

Tác Giả: jim collins, morten t. hansen

Nhà Xuất Bản: harpercollins publishers

cracking complexity: the breakthrough formula for solving just about anything fast
cracking complexity: the breakthrough formula for solving just about anything fast

Tác Giả: david komlos, david benjamin

Nhà Xuất Bản: hachette uk distribution

make time: how to focus on what matters every day
make time: how to focus on what matters every day

Tác Giả: jake knapp, john zeratsky

Nhà Xuất Bản: random house

the joy of being selfish: why you need boundaries and how to set them
the joy of being selfish: why you need boundaries and how to set them

Tác Giả: michelle elman

Nhà Xuất Bản: usborne

think like a champion
think like a champion

Tác Giả: donald trump

Nhà Xuất Bản: hachette book group