taisachpdf.vn
Ảnh

myths of social media: dismiss the misconceptions and use social media effectively in business (business myths)

Các bạn đang Xem Cuốn Sách có tự đề "myths of social media: dismiss the misconceptions and use social media effectively in business (business myths)" thuộc danh mục thể loại "computing" được xuất bản bởi nhà xuất bản "Kogan Page". Cuốn sách này được phát hành với hình thức bìa "bìa mềm" và đang là một trong những cuốn sách bán chạy nhất trên thị trường hiện nay.

Nhà cung cấp: grantham book services
Tác giả: michelle carvill, ian macrae
Nhà xuất bản: Kogan Page
Hình thức bìa: bìa mềm

hướng dẫn tải sách myths of social media: dismiss the misconceptions and use social media effectively in business (business myths) PDF, AZW3, EPUB, PRC

Bạn có thể Tải cuốn sách "myths of social media: dismiss the misconceptions and use social media effectively in business (business myths)" PDF một cách rất nhanh chóng theo hướng dẫn bên dưới:

Chào mừng Bạn đã ghé thăm trang Website TaiSachPdf.VN – Nơi bạn có thể tìm kiếm những cuốn sách hay và mới nhất hiện nay. Cuốn sách myths of social media: dismiss the misconceptions and use social media effectively in business (business myths) của tác giả michelle carvill, ian macrae được Kogan Page xuất bản với hình thức bìa mềm đang được rất nhiều đọc giả quan tâm thuộc thể loại computing.

Sách vốn là kho tàng tri thức quý báu, có khả năng thay đổi cuộc sống của nhiều người. Website TaiSachPdf.VN đã cung cấp một môi trường cho phép mọi người tiếp cận hàng ngàn cuốn sách PDF thuộc đa dạng thể loại.

Các bạn có thể truy cập vào Website TaiSachPdf.VN để xem và tải cuốn sách "myths of social media: dismiss the misconceptions and use social media effectively in business (business myths)" dưới các định đạng File: PDF, AZW3, EPUB, PRC để đọc thuận tiện hơn. Bên dưới là thông tin cơ bản của cuốn sách "myths of social media: dismiss the misconceptions and use social media effectively in business (business myths)"

Thông Tin sách myths of social media: dismiss the misconceptions and use social media effectively in business (business myths)

tên nhà cung cấpgrantham book services
tác giảmichelle carvill, ian macrae
nxbkogan page
năm xb2019
trọng lượng (gr)370
kích thước bao bì23 x 15.5 x 1.5 cm
số trang240
hình thứcbìa mềm
tác phẩm download nhiều nhấttop 100 tác phẩm internet guides & online services download nhiều của tháng

Myths Of Social Media: Dismiss The Misconceptions And Use Social Media Effectively In Business (Business Myths)

SHORTLISTED: Business Book Awards 2021 - Sales & Marketing

Everyone knows that social media is free, millennials are all adept social media experts, that businesses always have to be available 24/7 and ultimately none of it really matters, as the digital space is full of fake news and online messaging is seen as inauthentic. Don't they?

The use of social media as a business tool is dominated by falsehoods, fictions and fabrications. In Myths of Social Media, digital consultant Michelle Carvill and workplace psychologist Ian MacRae dismiss many of the most keenly-held misconceptions and instead, present the reality of social media best practice. Using helpful and instructive, sometimes entertaining and occasionally eye-watering examples of what you should and should not do, Myths of Social Media debunks the most commonly held myths and shows you how to use social media effectively for work and at work.

thông tin liên quan sách myths of social media: dismiss the misconceptions and use social media effectively in business (business myths)

  • myths of social media: dismiss the misconceptions and use social media effectively in business (business myths) PDF
  • myths of social media: dismiss the misconceptions and use social media effectively in business (business myths) AZW3
  • myths of social media: dismiss the misconceptions and use social media effectively in business (business myths) EPUB
  • myths of social media: dismiss the misconceptions and use social media effectively in business (business myths) PRC

Sách Liên Quan

the social organism: a radical understanding of social media to transform your business and life
the social organism: a radical understanding of social media to transform your business and life

Tác Giả: oliver luckett

Nhà Xuất Bản: hachette book group

market mover: lessons from a decade of change at nasdaq
market mover: lessons from a decade of change at nasdaq

Tác Giả: robert greifeld

Nhà Xuất Bản: hachette book group

the big nine: how the tech titans and their thinking machines could warp humanity
the big nine: how the tech titans and their thinking machines could warp humanity

Tác Giả: amy webb

Nhà Xuất Bản: hachette book group

super founders: what data reveals about billion-dollar startups
super founders: what data reveals about billion-dollar startups

Tác Giả: ali tamaseb

Nhà Xuất Bản: hachette book group

myths of social media: dismiss the misconceptions and use social media effectively in business (business myths)
myths of social media: dismiss the misconceptions and use social media effectively in business (business myths)

Tác Giả: michelle carvill, ian macrae

Nhà Xuất Bản: grantham book services

console wars: sega, nintendo, and the battle that defined a generation
console wars: sega, nintendo, and the battle that defined a generation

Tác Giả: blake j. harris

Nhà Xuất Bản: harpercollins publishers

the book of why : the new science of cause and effect
the book of why : the new science of cause and effect

Tác Giả: judea pearl

Nhà Xuất Bản: hachette book group

the cryptopians: idealism, greed, lies, and the making of the first big cryptocurrency craze
the cryptopians: idealism, greed, lies, and the making of the first big cryptocurrency craze

Tác Giả: laura shin

Nhà Xuất Bản: hachette book group

the master algorithm
the master algorithm

Tác Giả: pedro domingos

Nhà Xuất Bản: penguin books

is the internet changing the way you think?: the net's impact on our minds and future (edge question series)
is the internet changing the way you think?: the net's impact on our minds and future (edge question series)

Tác Giả: john brockman

Nhà Xuất Bản: harpercollins publishers