taisachpdf.vn
Ảnh

the science of selling: proven strategies to make your pitch, influence decisions, and close the deal

Các bạn đang Xem Cuốn Sách có tự đề "the science of selling: proven strategies to make your pitch, influence decisions, and close the deal" thuộc danh mục thể loại "business, finance & management" được xuất bản bởi nhà xuất bản "Penguin". Cuốn sách này được phát hành với hình thức bìa "bìa mềm" và đang là một trong những cuốn sách bán chạy nhất trên thị trường hiện nay.

Nhà cung cấp: random house
Tác giả: david hoffeld
Nhà xuất bản: Penguin
Hình thức bìa: bìa mềm

hướng dẫn tải sách the science of selling: proven strategies to make your pitch, influence decisions, and close the deal PDF, AZW3, EPUB, PRC

Bạn có thể Tải cuốn sách "the science of selling: proven strategies to make your pitch, influence decisions, and close the deal" PDF một cách rất nhanh chóng theo hướng dẫn bên dưới:

Chào mừng Bạn đã ghé thăm trang Website TaiSachPdf.VN – Nơi bạn có thể tìm kiếm những cuốn sách hay và mới nhất hiện nay. Cuốn sách the science of selling: proven strategies to make your pitch, influence decisions, and close the deal của tác giả david hoffeld được Penguin xuất bản với hình thức bìa mềm đang được rất nhiều đọc giả quan tâm thuộc thể loại business, finance & management.

Sách vốn là kho tàng tri thức quý báu, có khả năng thay đổi cuộc sống của nhiều người. Website TaiSachPdf.VN đã cung cấp một môi trường cho phép mọi người tiếp cận hàng ngàn cuốn sách PDF thuộc đa dạng thể loại.

Các bạn có thể truy cập vào Website TaiSachPdf.VN để xem và tải cuốn sách "the science of selling: proven strategies to make your pitch, influence decisions, and close the deal" dưới các định đạng File: PDF, AZW3, EPUB, PRC để đọc thuận tiện hơn. Bên dưới là thông tin cơ bản của cuốn sách "the science of selling: proven strategies to make your pitch, influence decisions, and close the deal"

Thông Tin sách the science of selling: proven strategies to make your pitch, influence decisions, and close the deal

tên nhà cung cấprandom house
tác giảdavid hoffeld
nxbpenguin
năm xb2022
ngôn ngữtiếng anh
trọng lượng (gr)285
kích thước bao bì20.7 x 13.8 x 1.9 cm
số trang288
hình thứcbìa mềm
tác phẩm download nhiều nhấttop 100 tác phẩm management & management techniques download nhiều của tháng

The Science Of Selling: Proven Strategies To Make Your Pitch, Influence Decisions, And Close The Deal

The Revolutionary Sales Approach Scientifically Proven to Dramatically Improve Your Sales and Business Success

Blending cutting-edge research in social psychology, neuroscience, and behavioral economics, The Science of Selling shows you how to align the way you sell with how our brains naturally form buying decisions, dramatically increasing your ability to earn more sales. Unlike other sales books, which primarily rely on anecdotal evidence and unproven advice, Hoffeld's evidence-based approach connects the dots between science and situations salespeople and business leaders face every day to help you consistently succeed, including proven ways to: <p/> - Engage buyers' emotions to increase their receptiveness to you and your ideas

- Ask questions that line up with how the brain discloses information
- Lock in the incremental commitments that lead to a sale
- Create positive influence and reduce the sway of competitors
- Discover the underlying causes of objections and neutralize them
- Guide buyers through the necessary mental steps to make purchasing decisions <p/> Packed with advice and anecdotes, The Science of Selling is an essential resource for anyone looking to succeed in today's cutthroat selling environment, advance their business goals, or boost their ability to influence others. <p/>**Named one of The 20 Most Highly-Rated Sales Books of All Time by HubSpot

thông tin liên quan sách the science of selling: proven strategies to make your pitch, influence decisions, and close the deal

  • the science of selling: proven strategies to make your pitch, influence decisions, and close the deal PDF
  • the science of selling: proven strategies to make your pitch, influence decisions, and close the deal AZW3
  • the science of selling: proven strategies to make your pitch, influence decisions, and close the deal EPUB
  • the science of selling: proven strategies to make your pitch, influence decisions, and close the deal PRC

Sách Liên Quan

kites in a hurricane: startups from cradle to fame
kites in a hurricane: startups from cradle to fame

Tác Giả: rishi kapal

Nhà Xuất Bản: sage publication ltd

leadership
leadership

Tác Giả:

Nhà Xuất Bản: penguin books

tap dancing to work: warren buffett on practically everything, 1966-2013
tap dancing to work: warren buffett on practically everything, 1966-2013

Tác Giả: carol loomis

Nhà Xuất Bản: penguin books

the everything store: jeff bezos and the age of amazon
the everything store: jeff bezos and the age of amazon

Tác Giả: brad stone

Nhà Xuất Bản: hachette book group

principles: your guided journal (create your own principles to get the work and life you want)
principles: your guided journal (create your own principles to get the work and life you want)

Tác Giả: ray dalio

Nhà Xuất Bản: simon and schuster

great by choice: uncertainty, chaos, and luck--why some thrive despite them all
great by choice: uncertainty, chaos, and luck--why some thrive despite them all

Tác Giả: jim collins, morten t. hansen

Nhà Xuất Bản: harpercollins publishers

cracking complexity: the breakthrough formula for solving just about anything fast
cracking complexity: the breakthrough formula for solving just about anything fast

Tác Giả: david komlos, david benjamin

Nhà Xuất Bản: hachette uk distribution

make time: how to focus on what matters every day
make time: how to focus on what matters every day

Tác Giả: jake knapp, john zeratsky

Nhà Xuất Bản: random house

the joy of being selfish: why you need boundaries and how to set them
the joy of being selfish: why you need boundaries and how to set them

Tác Giả: michelle elman

Nhà Xuất Bản: usborne

think like a champion
think like a champion

Tác Giả: donald trump

Nhà Xuất Bản: hachette book group