Các bạn đang Xem Cuốn Sách có tự đề "twelve and a half: leveraging the emotional ingredients necessary for business success" thuộc danh mục thể loại "personal development" được xuất bản bởi nhà xuất bản "Harper Business". Cuốn sách này được phát hành với hình thức bìa "bìa mềm" và đang là một trong những cuốn sách bán chạy nhất trên thị trường hiện nay.
Bạn có thể Tải cuốn sách "twelve and a half: leveraging the emotional ingredients necessary for business success" PDF một cách rất nhanh chóng theo hướng dẫn bên dưới:
Chào mừng Bạn đã ghé thăm trang Website TaiSachPdf.VN – Nơi bạn có thể tìm kiếm những cuốn sách hay và mới nhất hiện nay. Cuốn sách twelve and a half: leveraging the emotional ingredients necessary for business success của tác giả “gary vaynerchuk“ được “Harper Business” xuất bản với hình thức “bìa mềm” đang được rất nhiều đọc giả quan tâm thuộc thể loại “personal development”.
Sách vốn là kho tàng tri thức quý báu, có khả năng thay đổi cuộc sống của nhiều người. Website TaiSachPdf.VN đã cung cấp một môi trường cho phép mọi người tiếp cận hàng ngàn cuốn sách PDF thuộc đa dạng thể loại.
Các bạn có thể truy cập vào Website TaiSachPdf.VN để xem và tải cuốn sách "twelve and a half: leveraging the emotional ingredients necessary for business success" dưới các định đạng File: PDF, AZW3, EPUB, PRC để đọc thuận tiện hơn. Bên dưới là thông tin cơ bản của cuốn sách "twelve and a half: leveraging the emotional ingredients necessary for business success"
tên nhà cung cấp | harpercollins publishers |
---|---|
tác giả | gary vaynerchuk |
nxb | harper business |
năm xb | 2021 |
ngôn ngữ | tiếng anh |
trọng lượng (gr) | 285 |
kích thước bao bì | 22.9 x 15.2 x 1.4 cm |
số trang | 224 |
hình thức | bìa mềm |
tác phẩm hiển thị trong | foreign book - collection - newharpercollins publishers |
tác phẩm download nhiều nhất | top 100 tác phẩm advice on careers & achieving success download nhiều của tháng |
Twelve And A Half: Leveraging The Emotional Ingredients Necessary For Business Success
USA Today Bestseller
In his sixth business book, bestselling author, entrepreneur, and investor Gary Vaynerchuk explores the twelve essential emotional skills that are integral to his life—and business—success and provides today’s (and tomorrow’s) leaders with critical tools to acquire and develop these traits.
For decades, leaders have relied on “hard” skills to make smart decisions, while dismissing the importance of emotional intelligence. Soft skills like self-awareness and curiosity aren’t quantifiable; they can’t be measured on a spreadsheet and aren’t taught in B-schools or emphasized in institutions. We’ve been taught that emotional intelligence is a “nice to have” in business, not a requirement. But soft skills can actually accelerate business success, Gary Vaynerchuk argues. For analytical minds, it’s challenging to understand how to get “better” at being self-aware, curious, or empathetic—or even why it’s important to try.
In this wise and practical book, Gary explores the 12 human ingredients that have led to his success and happiness and provides exercises to help you develop these traits yourself. He also shares what the “half” is—that emotional ingredient of leadership he’s weakest at and makes the most effort to improve. Working through the ideas and exercises in the book, he teaches you how to discover your own “halves” and offers insight on how to strengthen them.
Gary’s secret to success is using these twelve traits in varying mixtures, depending on the situation. But how do we know when to balance patience with ambition? Humility with conviction? Gary provides real-life examples involving common business scenarios to show you how to use them together for optimum results.
This iconoclastic book will help you refine your ingredients and improve your leadership capabilities. When implemented in the proper situation, these ingredients can help leaders land promotions, retain core employees, move faster than competitors, win the loyalty of customers, and build successful organizations that last.
Tác Giả: b. jeffrey madoff
Nhà Xuất Bản: hachette book group
Tác Giả: john f. demartini
Nhà Xuất Bản: penguin books
Tác Giả: harvard business review, dan cable, peter bregman, harrison monarth
Nhà Xuất Bản: ingram academic services
Tác Giả: robert waldinger, marc schulz
Nhà Xuất Bản: penguin books
Tác Giả: richard carlson
Nhà Xuất Bản: hachette book group
Tác Giả: mika brzezinski, daniela pierre-bravo
Nhà Xuất Bản: hachette book group
Tác Giả: mark simmonds, lucy streule, melissa doman ma
Nhà Xuất Bản: usborne
Tác Giả: christopher see, chris john tyreman
Nhà Xuất Bản: grantham book services
Tác Giả: amy leigh mercree
Nhà Xuất Bản: sterling publishing
Tác Giả: tasha eurich
Nhà Xuất Bản: macmillan publishers