Các bạn đang Xem Cuốn Sách có tự đề "what you do is who you are: how to create your business culture" thuộc danh mục thể loại "business, finance & management" được xuất bản bởi nhà xuất bản "HarperBusiness". Cuốn sách này được phát hành với hình thức bìa "bìa cứng" và đang là một trong những cuốn sách bán chạy nhất trên thị trường hiện nay.
Bạn có thể Tải cuốn sách "what you do is who you are: how to create your business culture" PDF một cách rất nhanh chóng theo hướng dẫn bên dưới:
Chào mừng Bạn đã ghé thăm trang Website TaiSachPdf.VN – Nơi bạn có thể tìm kiếm những cuốn sách hay và mới nhất hiện nay. Cuốn sách what you do is who you are: how to create your business culture của tác giả “ben horowitz“ được “HarperBusiness” xuất bản với hình thức “bìa cứng” đang được rất nhiều đọc giả quan tâm thuộc thể loại “business, finance & management”.
Sách vốn là kho tàng tri thức quý báu, có khả năng thay đổi cuộc sống của nhiều người. Website TaiSachPdf.VN đã cung cấp một môi trường cho phép mọi người tiếp cận hàng ngàn cuốn sách PDF thuộc đa dạng thể loại.
Các bạn có thể truy cập vào Website TaiSachPdf.VN để xem và tải cuốn sách "what you do is who you are: how to create your business culture" dưới các định đạng File: PDF, AZW3, EPUB, PRC để đọc thuận tiện hơn. Bên dưới là thông tin cơ bản của cuốn sách "what you do is who you are: how to create your business culture"
tên nhà cung cấp | harpercollins publishers |
---|---|
tác giả | ben horowitz |
nxb | harperbusiness |
năm xb | 2019 |
ngôn ngữ | tiếng anh |
trọng lượng (gr) | 435 |
kích thước bao bì | 15.2 x 2.5 x 22.9 cm |
số trang | 288 |
hình thức | bìa cứng |
tác phẩm download nhiều nhất | top 100 tác phẩm office & workplace download nhiều của tháng |
What You Do Is Who You Are: How To Create Your Business Culture
Ben Horowitz, a leading venture capitalist, modern management expert, and New York Times bestselling author, combines lessons both from history and from modern organizational practice with practical and often surprising advice to help executives build cultures that can weather both good and bad times.
Ben Horowitz has long been fascinated by history, and particularly by how people behave differently than you'd expect. The time and circumstances in which they were raised often shapes them--yet a few leaders have managed to shape their times. In What You Do Is Who You Are, he turns his attention to a question crucial to every organization: how do you create and sustain the culture you want?
To Horowitz, culture is how a company makes decisions. It is the set of assumptions employees use to resolve everyday problems: should I stay at the Red Roof Inn, or the Four Seasons? Should we discuss the color of this product for five minutes or thirty hours? If culture is not purposeful, it will be an accident or a mistake.
What You Do Is Who You Are explains how to make your culture purposeful by spotlighting four models of leadership and culture-building--the leader of the only successful slave revolt, Haiti's Toussaint Louverture; the Samurai, who ruled Japan for seven hundred years and shaped modern Japanese culture; Genghis Khan, who built the world's largest empire; and Shaka Senghor, a man convicted of murder who ran the most formidable prison gang in the yard and ultimately transformed prison culture.
Horowitz connects these leadership examples to modern case-studies, including how Louverture's cultural techniques were applied (or should have been) by Reed Hastings at Netflix, Travis Kalanick at Uber, and Hillary Clinton, and how Genghis Khan's vision of cultural inclusiveness has parallels in the work of Don Thompson, the first African-American CEO of McDonalds, and of Maggie Wilderotter, the CEO who led Frontier Communications. Horowitz then offers guidance to help any company understand its own strategy and build a successful culture.
What You Do Is Who You Are is a journey through culture, from ancient to modern. Along the way, it answers a question fundamental to any organization: who are we? How do people talk about us when we're not around? How do we treat our customers? Are we there for people in a pinch? Can we be trusted?
Who you are is not the values you list on the wall. It's not what you say in company-wide meeting. It's not your marketing campaign. It's not even what you believe. Who you are is what you do. This book aims to help you do the things you need to become the kind of leader you want to be--and others want to follow.
Tác Giả: rishi kapal
Nhà Xuất Bản: sage publication ltd
Tác Giả:
Nhà Xuất Bản: penguin books
Tác Giả: carol loomis
Nhà Xuất Bản: penguin books
Tác Giả: brad stone
Nhà Xuất Bản: hachette book group
Tác Giả: ray dalio
Nhà Xuất Bản: simon and schuster
Tác Giả: jim collins, morten t. hansen
Nhà Xuất Bản: harpercollins publishers
Tác Giả: david komlos, david benjamin
Nhà Xuất Bản: hachette uk distribution
Tác Giả: jake knapp, john zeratsky
Nhà Xuất Bản: random house
Tác Giả: michelle elman
Nhà Xuất Bản: usborne
Tác Giả: donald trump
Nhà Xuất Bản: hachette book group